Het concept
#(A)SOCIAAL
In de uitstraling is er gekozen voor de pop-art stijl. In deze campagne staat de bewustwording van het sociaal domein centraal: het laten zien dat er mensen zijn die het minder hebben en wat het sociaal domein hiervoor betekent. Daarnaast dient de campagne mensen bewust te confronteren met de vooroordelen waar sommige mensen mee te maken krijgen.
Het publiek moet tot denken aangezet worden, anders denken is anders doen!
✔️ Strategie
✔️ Concept
✔️ Design
✔️ Uitvoering
Een groot succes.
Met trots kunnen wij zeggen dat #(A)SOCIAAL campagne een succesvolle campagne is geweest.
Het doel van de campagne was het genereren van respondenten voor het Sociaal Domein. De resultaten zijn ruimschoots behaald!
De cijfers die hier zijn weergeven, zijn geheel organisch gegenereerd.
Bij Social Banana zijn wij helemaal gek op het ontwikkelen van unieke strategieën en onderscheidende concepten. Na het creëren van een goed fundament verzorgen wij tevens de uitrol van de complete campagne samen met onze andere labels Digital Banana en Grow Banana.
Ga jij samen met ons online het verschil maken?