Wij werken aan een splinternieuwe website met o.a. al onze klantcases. Medio Q2 2025 live!
Hotel mr jigs
The next level in hospitality.
Hotel Mr Jigs is dé nieuwe eyecatcher van Venlo! Een hotel waar het concept no bullshit & unexpected luxury centraal staat. Een next level ervaring waar de gast zelf aan de knoppen mag draaien. Voor Mr Jigs hebben wij de branding mogen vertalen naar een online strategie: van de website, socials tot visuele uitingen zoals o.a. de hotel keycards, wijnflessen, folders en to-go coffee cups.
MR JIGS

We have a question

Bij Mr Jigs voert het concept no bullshit & unexpected luxury de boventoon in de hotelervaring. Zo zijn er geen telefoons aanwezig op de hotelkamer, because almost everyone has a smartphone right! De gast kan een QR-code scannen waarna hij in een guest portal komt waar o.a. hot spots in Venlo zijn uitgelicht en andere vragen beantwoord kunnen worden. Daarnaast is de receptie ook beschikbaar via Whatsapp, easy as that!
Branding
tot coffee cups 😉
Bij Social Banana zijn we in love with details. Zo is de tone-of-voice van Mr Jigs doorvertaald tot in de to-go coffee cups.  Van een large cup met “Don’t talk to me until this cup is empty” tot “OCD, obsessive coffee disorder”. De kleuren en het patroon van de cups komen terug in het Mr Jigs interieur, waardoor alle uitingen overeenkomen met de Mr Jigs huisstijl.
Social talk
@MR jigs

Om de gast alvast de no bullshit & unexpected luxury ervaring online te laten beleven, staan de socials volledig in het teken van het concept. Zo kan de gast via de Instagram highlights het gehele Mr Jigs hotel alvast ontdekken. De highlight ‘Pick A Side’ laat de gast alvast een keuze maken tussen no bullshit & unexpected luxury: een croissant met verse bonenkoffie vs. een aanbeveling voor een hotspot in Venlo 😉

Zoals je merkt doen ze bij Mr Jigs niet aan normaal. Normal is booooooring! In alles wat ze doen, proberen ze het uiterste eruit te halen. Als gast heb jij de teugels in handen! What’s your adventure: no bullshit of unexpected luxury?

Social talk
@MR jigs

Om de gast alvast de no bullshit & unexpected luxury ervaring online te laten beleven, staan de socials volledig in het teken van het concept. Zo kan de gast via de Instagram highlights het gehele Mr Jigs hotel alvast ontdekken. De highlight ‘Pick A Side’ laat de gast alvast een keuze maken tussen no bullshit & unexpected luxury: een croissant met verse bonenkoffie vs. een aanbeveling voor een hotspot in Venlo 😉

Zoals je merkt doen ze bij Mr Jigs niet aan normaal. Normal is booooooring! In alles wat ze doen, proberen ze het uiterste eruit te halen. Als gast heb jij de teugels in handen! What’s your adventure: no bullshit of unexpected luxury?

Boost samen met ons jouw business!

5,0

5/5

Onze opdrachtgevers beoordelen ons met
een 5.0 op Google uit 32 beoordelingen

Online marketing bureau Venlo | Social media Venlo | Online marketing bureau Limburg | Social media Limburg | Marketingtermen | Marketingblogs