Social Strategie
Businessstrategie
Positioneringstrategie
Employer branding
Merkactivatie strategie
Merkidentiteit strategie
Leadgeneratie strategie
Social Media
Fotografie
Videografie
Copywriting
Logo/huisstijl
Workshops
Facebook adverteren
Instagram adverteren
LinkedIn adverteren
TikTok adverteren
NieuwPinterest adverteren
WhatsApp adverteren
Om het concept #venlomienhert onder de aandacht te brengen bij de inwoners van gemeente Venlo was het van belang om dit uit te rollen over de verschillende stadskernen. In de communicatie vormt storytelling een belangrijk element, aangezien #mienhert de doorsnee inwoner uitnodigt om zijn hart op de tong te nemen.
Even weg van de ratio en terug naar emotie. Een boodschap die geen afstand houdt, maar echt binnenkomt!
11.192
9.416
Sterke zichtbaarheid en een hoge engagement. Met trots kunnen wij zeggen dat #venlomienhert een super succesvolle campagne is geweest. met een kwalitatieve engagement rating van 5,4%.
De boodschap moet echt raken en andere inwoners stimuleren tot het delen van een eigen boodschap.
Het warme gevoel en verbintenis met elkaar delen: waar gaat jouw hart naar uit? Met dit concept kan de Gemeente Venlo zich ook als empathisch en warm positioneren bij de inwoners van gemeente Venlo. Hierdoor ontstaat er een organische groei waarbij advertisement nihil aanwezig is.
Onze opdrachtgevers beoordelen ons met
een 5.0 op Google uit 48 beoordelingen