Wij werken aan een splinternieuwe website met o.a. al onze klantcases. Medio Q4 2024 live!

Om het concept #venlomienhert onder de aandacht te brengen bij de inwoners van gemeente Venlo was het van belang om dit uit te rollen over de verschillende stadskernen. In de communicatie vormt storytelling een belangrijk element, aangezien #mienhert de doorsnee inwoner uitnodigt om zijn hart op de tong te nemen.

Even weg van de ratio en terug naar emotie. Een boodschap die geen afstand houdt, maar echt binnenkomt!

Sterke zichtbaarheid en een hoge engagement.
Met trots kunnen wij zeggen dat #venlomienhert een super succesvolle campagne is geweest.
Met een kwalitatieve engagement rating van 5,4%.

De cijfers die hier zijn weergeven, zijn geheel organisch gegenereerd.
204.255
views

11.192

engagement

9.416

fans

Sterke zichtbaarheid en een hoge engagement. Met trots kunnen wij zeggen dat #venlomienhert een super succesvolle campagne is geweest. met een kwalitatieve engagement rating van 5,4%.

De boodschap moet echt raken en andere inwoners stimuleren tot het delen van een eigen boodschap.

Het warme gevoel en verbintenis met elkaar delen: waar gaat jouw hart naar uit? Met dit concept kan de Gemeente Venlo zich ook als empathisch en warm positioneren bij de inwoners van gemeente Venlo. Hierdoor ontstaat er een organische groei waarbij advertisement nihil aanwezig is.